divendres, 23 d’abril del 2010

Biaix

Aquest és el patró que he triat per teixir el gelat de vainilla amb essència d'eucaliptus: els famosos Skew.

El patró està molt bé, a l'hora de teixir resulta senzill però com que és diferent et manté en tensió, són còmodes i el seu aspecte quan estan acabats és agradable, fan justícia a la llana, sense ser l'avorrit mitjó llis.

La llana s'ha portat molt bé. Com que les repeticions dels colors no són constants i la gruixa de les bandes no és uniforme, semblen una mica desparellats, a més, amb tant de groc (hi ha dues tonalitats de groc, no sé si es veu bé a al foto)potser queden una mica apagats, però m'ha agradat l'efecte com de tweed que dona el tenir un cap de cada color, i el lila i el rosa no han quedat tant morts com em pensava que quedarien en mesclar-los amb els groc. Crec que en faré més de llana així.

La llàstima és que m'han sobrat 40 g de llana, què en faig? Perquè un fil tan preciós no es pot malgastar.

5 comentaris:

Mar Joaquín ha dit...

Són preciosos, semble penso el mateix de tu, et una artista!!!! El fil preciós i els mitjons m'encanten!!! amb tantes coses boniques que vaig veient no dono a l'abast (la llista d'espera cada dia és més enorme).
A mi em passa el mateix quan em sobra fil, i més un de tant maco com el teu, que fer-ne?? jo de moment el vaig guardant fins trobar el què.

rosalia ha dit...

Em fas una enveja! Than quedat preciosos. Jo trobo difícil aixo de fe-los al biaix. S'han d'haver teixit uns quants sense biaix per què resultin fàcils?

Nutsue ha dit...

És el meu patró dels swapetines i a mi també m'ha encantat teixir-lo. I els teus fets amb llana filada a mà, doncs encara tenen més mèrit. A mi no em semblen desaparellats. A vegades amb les llanes comercials també et passa el mateix i els canvis de color són molt més uniformes.

Per cert, a mi també em va sobrar força llana tot i que els vaig allargar i amb les restes he decidit fer mitjonets per a bebé. Una idea per si en tens algún a prop!

Pilar ha dit...

Tambien es mi patron del Swapetines. Tuve que destejer varias veces el talón porque me equivocaba y tejía dos izquierdos. Me encanta como te han quedado :)

Lady 2 pesos ha dit...

Que fabulosos se ven con ese estambre!