divendres, 20 de març del 2009

La llana

Darrerament tinc molt poc temps, i el que tinc m'estimo més dedicar-lo a fer coses que a parlar-ne. Un parell de les coses que he estat fent:

100% superwash, 100g, 430m. Per calcetins, una mica prima, els colors són molt bàsics, no sé com quedaran teixits.

100% merino, 100g, 370m. D'un cap, per ara. Les llanes d'un cap queden precioses, y el patró de colors es conserva tan bé, tan pur, que fa peneta tòrcer-les, però és que de dos caps són molt més pràctiques, i més d'aquesta gruixa. Ai, no sé què fer...

100% sueprwash, 100g, 320m. Aquesta la vaig filar amb un projeste en ment, però m'ha sortit massa prima, és la meva creu, filar la llana prima. N'estic tan decepcionada, de mi mateixa, que la posaré per vendre sense pensar-ho.
I per acabar, un petit experiment amb tints naturals:

25g de llana superwash teñida amb olibarda. Va ser una sorpresa que funcionés, perquè la veritat és que vaig collir l'olibarda pensant que era una altra cosa, però quan vaig arribar a casa em vaig adonar que no s'assemblava gaire al dibuix, però com que ja la tenia, la vaig provar, amb resultat acceptable, no?

1 comentari:

Anònim ha dit...

¿Que cosa es olibarda?