dimecres, 18 de febrer del 2009

Núvols de colors

Feia molt de temps que no feia cap núvol! Després de filar tan prim tenia ganes ja de fer qualque cosa més ràpida:

100g, 74m. Es llana superwash torçuda amb fil de cosir de cotó. D'aquí a poc posaré unes petites explicacions de com es fan.
Es veu que aquests dies estic per coses senzilles i sense complicacions, amb la llana que vaig teñir de bolet m'he fet uns calentadors, que just arriben a calentar-me els turmells, però tan és, vaig muntar 64 punts i vaig teixir en rodó elástic senzill fins que em vaig quedar sense llana, una bolla per hom.

Per cert, ja m'he començat a posar a pensar en els calcetins de ls swapetina...i vosaltres? :D

2 comentaris:

Nutsue ha dit...

Oh, trobo la llana tenyida amb bolets dóna millor resultat teixida que sense teixir no? m'agraden les aigües que fa!

La llana, preciosa com sempre....ai, com fas somniar!

Åsa ha dit...

Mira qué chulo, me encantan esos hilos. Te ha salido fenomenal!