dissabte, 15 de novembre del 2008

Sorteig de tardor

És que em feia il·lusió regalar-li a algú una mica de llana. Ok, ja sé que la tardor es troba ja aprop del final, però com que a jo m'agrada molt i a més sembla que les coses típiques de tardor

s'estan retrassant una mica, li posaré aquest nom igual.
Tinc aquesta troca, que ja us vaig presentar



i la sortejaré entre aquelles de vosaltes que em deixin un comentari dient què us agrada o us desagrada de la tardor, o dient qualsevol altre cosa.
Són 100g, 230 m, 3 caps, 100% llana merina filada a mà.
Teniu fins dilluns que ve (24) a les 12 del migdia.Sort!

7 comentaris:

Penélope ha dit...

TAU Cerámica ha vencido en Sevilla, superando a su rival por un resultado final de: 74-101... y las guindas van a la cuna del cacao: Mexico.
Pero os he tenido tanto tiempo esperando con este sorteo que me sabe mal dejaros sin un regalíto. Así que si me mandais vuestra dirección a mi emiliano (kbi@euskalnet.net), algo pequeño, ligero y en sobre saldrá del Gran Cajón Desastre para vuestros respectivos lares. Un beso. :)

(Ya comentaré sobre el otoño más tarde, que ahora tengo prisa)

Nutsue ha dit...

ohh, que generosa! A veure si tinc sort.

A mi de la tardor m'agraden els colors, mirar al cel a través de les branques despullades dels arbres, i els dies en els que fa prou fred com per tancar-te bé l'abric i lligar-te la bufanda al coll però prou bo per poder-se passejar.

Prunila ha dit...

Mercè aquesta troca és preciosa, gracies per pensar en nosaltres :)
a mi de la tardor m'agrada la llum dorada del matí i les tardes sobre la pedra, com queden i.lluminades les façanes del barri vell, les fulles de vinya, la devesa; m'agraden els bolets, les castanyes, les carbasses, la neu al Pirineu...

Teresa ha dit...

Gràcies pel sorteig.
De la tardor m'agraden tant els dies de pluja com els dies de sol radiant amb les seues llums, però allò que més m'agrada és el color daurat de les fulles dels arbres abans de que caiguen.

Anònim ha dit...

Yo quiero, yo quiero! Esa madeja quedaría muy bien en mi cajón ;-)
Qué me gusta del otoño? Me encantan los colores, y la verdad es que me gusta que se oscurece cada vez más pronto.

Penélope ha dit...

Ja! Apúntame al concurs que contesto en el meu calaix.
I sí, hi ha vegades que nosaltres mateixes som el pitjor virus chungo. (Per a què hackers, aleshores?)

Piruleta ha dit...

Quiero, quiero!!!
Del otoño me gustan los paseos por el campo, es la época que más me gusta, pasear sobre las hojas doradas y marrones de los árboles. Y también poder empezar a usar la mantita en el sofá...