dimarts, 16 de setembre del 2008

Ahir quan vaig arribar a ca nostra, vaig trobar-me això dins el menjador:

Haig d'agraïr (i ho vaig fer) al meu company de pis que obrís la porta als de correus, normalment dorm tot el matí(de fet dormia quan vaig arribar, mesquinet).
Després de desfer tot l'embalatge, puc assegurar que estava ben embolicat, vaig poder treure tot això:

Un parell de cardes manuals, les peces d'una debanadora i...les peces d'una filosa!
Quan vaig veure la mida de la roda quasi caig de cul, és enorme! És grossa de ver.
Immediatament em vaig posar a muntar el puzle, em va costar una mica perquè hi havia un pern que no volia sortir de la seva femella (ejem), però al final cada cosa la vaig posar al seu lloc i... Tatxan!:

Du penjada de la debanadora la primera mini troca que vaig filar i tòrcer. Puf!...Lo que em va costar, val a dir que no és senzill. Al començament tot el temps es rompia el fil i la roda començava a girar cap a l'altra banda i jo em desesperava, però crec que al final li vag començar a agafar el punt, després de la mini troca, que en direm llana perquè som bones persones, vaig començar a filar seriosament el borralló rosa al que pertanyia i ja en tinc un bon tros.
Pel que fa a la debanadora, no és que m'entusiasmi ni que cregui que la necessito, la faré servir, però només és a casa perquè venia amb la filosa. Ara les cardes són una altra història, també venien amb la filosa, i potser si no hi haguessin vingut no les hauria comprades, però les estava esperant amb candeletes. Tenia des de feia un temps una bossa de llana i una bosseta de 50g de seda (el que semblen cabells de nina antiga)

La meva idea era mesclar-les

La proporció és 80% llana, 20% seda, crec que ha de quedar un fil bonic. Després de sopar m'hi vaig posar i vaig mesclar 50g, de 100 que en vull, puf, amb això es fan braços!No tinc fotos ni del procés ni del borralló mesclat, però ja arribaran. Em vaig quedar sorpresa del que costa tallar la seda, és una fibra resistent. El meu company de pis, que ho sap tot ;),em va dir que la seda és la segona fibra natural més resistent, després de la tela d'algunes aranyes. Creieu que la mescla aquesta seria bona per fer calcetins?
Bé, us deixo que me n'haig d'anar a jugar, ;).

5 comentaris:

Penélope ha dit...

Aaaaaaaahhhh!!!!!!
Envidiaaaaaaaaaaaaaaa.
¡Felicidades!

Anònim ha dit...

Ay ay ay, qué paquete más precioso, eh?!Me alegro por tí :-D

Penélope ha dit...

Y... ¿te salió en un huevo Kinder?

Nutsue ha dit...

Espectacular!Això és la teva nova joguina! felicitats! Ara hauré d'esperar impacient a què ens ensenyis la llana que en facis!

Piruleta ha dit...

Que chula!!!!!!!!!
Que envidia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quiero una!!!!!!!!!!!!!!!!