dimecres, 7 de maig del 2008

Koumori

Un dia vaig veure al metro una noia que duia un jerséi amb el cos estret i les mánigues de ratapinyada, em va agradar molt i vaig decidir fer-me'n un per jo. No ha quedat exactament igual que el d'ella, però no em desagrada:


Encara es poden veure els fils, jeje, sé que les fotos no son gaire bones, però bonu. He emprat la llana de Bendigo que no m'agradava, al final, com amb tot, m'hi he conformat, no està tan malament, la única pega sèria és que pica una mica, però amb l'escot que l'hi he fet més val que sempre dugui alguna cosa davall, així que per això cap problema.
També vaig fer aquesta barretina amb una llana filada meva, d'un cap, la gorra ha quedat fatal, de llarg massa petita, però el tacte és suau i m'agrada com han quedat els colors un cop teixida, n'estic contenta, encara que segurament ho desfaré per convertir-ho en alguna cosa que pugui servir.

Per cert, gràcies Mª Angeles per el premi, fa ilu que pensin en tu.

2 comentaris:

Nutsue ha dit...

Doncs a mi m'encanta com t'ha quedat!

Carol ha dit...

Esta precioso!!! se te ve genial!!! u modelo muy original...