dijous, 3 d’abril del 2008

Coses

Potser ja heu vist que he afegit una secció de patrons a la columna de la dreta. Per ara només hi ha el d'una bufanda que vaig fer l'any passat. La veritat és que sembla que no val la pena haver fet el pdf per la merdeta d'instruccions que són, però és que no sabía com funcionaven aquestes coses i tenía ganes de provar-ho.
Durant la setmana santa li vaig fer una samarreta d'estiu a ma mare, amb el punt d'estrella que surt al laminaria (que no estaré gaire a començar, per fi he trobat un patró digne de la llaneta de Handpaintedyarn!), estava provant el punt i em va semblar que aniria bé per un top. És molt senzill, però de tota manera estic escrivint el patró i el penjaré també, encara que no tenc clar si l'estic escrivint massa bé, estic intentant ser molt explícita, talvegada massa perquè ja té 9 pàgines, jeje. Ja veurem.

Ahir vaig anar a una botiga que em va recomanar na Marah, venen productes americans, kool Aid, colorants Wilton...i vaig arramblar amb un parell de cosetes, m'ha d'arribar 1kg de llana de craftynotions ( i tints també...), com pintarem!

També em va arribar un comanda de llana de Bendigo Woollen Mills, bastant econòmic i la llana m'agrada, encara que ha tingut algun problema per arribar, fa 2 mesos que la vaig demanar, però clar, és normal que hagi tardat tant, ja que ha fet el viatge dues vegades. Fa un parell de setmanes em van enviar un mail dient que els havien tornat el paquet per senyes insuficients, no sé què devia passar pel cap del carter, perquè me l'han tornat a enviar a la mateixa direcció, sense canviar res, que ja hi havia rebut altres coses, a més, i ha arribat feliçment...o no tant, perquè quan vaig obrir el paquet em vaig pensar que s'havien equivocat, els colors s'assemblen poc o gens als que em mostra el meu ordinador, però amb això ja s'hi ha de comptar quan no es compra en viu. I la veritat és que un dels colors m'agrada més com és en realitat que com el veig a l'ordinador, un altre sí que s'hi assembla més i m'agrada, el més decepcionant és el darrer, que és del que en tinc més, però també m'hi conformaré.
Pel que fa a la calça crec que m'estic desmadrant una mica, jo abans començava una cosa i no en començava una altra, ni comprava més llana fins que no l'havia acabada, ara tot és començar coses noves i no acabar res

Per cert, us presento la meva menta i el meu poliol, que em va donar la meva tia, fan uns tens!Malauradament s'han hagut de quedar a Menorca: