dijous, 7 de febrer del 2008

Fila que filaràs

Bé, ja he acabat de filar la llana groga, he tardat una mica més d'una setmana, però ha estat menys del que esperava. Pel camí he romput 3 cds, cada 2 per 3 em queia el fus i mira:



Aquest fus és fantàstic, perquè és barat i fàcil de fer i encara així va prou bé, però és un empreny que cada vegada que et cau es rompi, hauré d'aprendre a agafar-lo millor, jeje. Superades les averies vaig poder acabar la llana:

Ara tenc un parell de dubtes, en general el fil és bastant primet, però no és igual pertot, com es pot veure a la foto, i té bastants pilots de llana que es van ajuntar al fil abans que ho pugués evitar. Per això no sé si és millor que la plegui, perquè sigui més gruixuda, o la deixi tal cual, em fa por que els errors siguin més evidents si dues pilotetes es pleguen juntes. A més, la vull tenyir i no sé si ho hauria de fer abans o després de tòrcer els 2 caps. Ja veurem.
Amb la llana que em va sobrar del xal estic fent uns guants amb caputxa. La caputxa la vaig desfer dues vegades perquè no m'agradava com anava quedant, i encara no sé si m'agrada com està ara, però quedarà així.

No sé si es veu gaire bé. Encara li falten els dits, però els faré després d'arribar al mateix punt amb l'altra mà, així podré calcular millor com de llargs han de ser per tenir prou llana. Els estic fent amb agulles del 2, és la primera vegada que n'empro de tan primes i tenia por d'haver de posar-hi molts de punts i tardar molt, però no hi ha gaire diferència amb les del 2,5, això de dalt ho hauria acabat en una tarda si no hagués hagut de repetir la caputxa. Em sembla que com més primes són les agulles més ràpid vaig, clar són més lleugeres, i tenir-les a les mans és un gust.