dissabte, 2 de febrer del 2008

Fa un parell de setmanes vaig enviar a dur de Handpaintedyarn una mica de llana per fer un altre xal, verda, groga i grisa, ninfas del bosque es diu, nolt xula, i també llana per filar-la, es mixu no sabia filar, però jo sí! Bé, n'estic aprenent. Fa uns quants mesos ja vaig comprar 25 g de llana cutrilla per experimentar, em vaig fer un fus cutre amb un cd de propaganda que m'havien donat una vegada a la sortida del metro, un boli i un clip i amb penes i treballs vaig aconseguir açò:

És irregular en gruixa i esta massa torçuda però es pot teixir, a més, ja n'apendré.
El fus aquest me'l vaig deixar a Menorca, cap pena perquè no servia per res, així que me'n vaig fer un de nou amb un pal que vaig treure d'un martell d'aquells de cap cuadrat amb puntes, que se solen tenir a les cuines però que jo no sé per a què serveixen, i un ganxo de penjar cuadres, i no sabeu bé el que és, una xalada, va de puta mare. Ja en tenc la meitat de filada:
El pinguí es diu Pasha i es un patró de Knitty. No sé si el fil es veu massa bé. El color no és que m'agradi gaire (és groga, per si no s'aprecia), la veritat és que quan la vaig demanar em pensava que era blanca, però bé, no és tan horrible, i sempre es pot tenyir. Havia marcat on es trobava aproximadament la meitat de la llana per poder-ne fer dues bolles i plegarla després, però m'he estat informant una mica i crec que la filaré tota junta i en faré una bolla d'aquelles que es desenrrollen des del centre, així tindré els 2 caps per poder-los plegar i estaré segura de que cada cap tindrá la mateixa llargaria. Ja veurem com queda.
El que no va quedar massa bé és el que vaig fer amb la llana d'Anny Blatt. Al final no en vaig fer cap bufanda, perquè quedava massa rígida, sinó una bossa, amb forats també, pensant en forrar-la d'un color a contrast. El problema és que sóc tan estúpida que vaig feltrar(aquesta paraula no surt a cap diccionari, però no sé quina és la correcta) la mostra a mà i la bossa amb la rentadora, evidentment la mida esperada no va tenir res a veure amb la real:

La meva companya de pis diu que li agrada, però és que jo volia que m'hi cabés la carpeta...és igual, segur que m'hi acabaré conformant.